300513

Były już zdjęcia w śniegu, czas na zdjęcia w deszczu. Były również białe spodnie z czarnymi lampasami, czas więc na odwrotność. Do spodni o dość sportowym fasonie dodałam szpiczaste szpilki i górę w zbliżonym kolorze. Nad kupnem tego sweterka zastanawiałam się w czasie śródsezonowych wyprzedaży w H&M, ostatecznie go nie kupiłam i teraz nie żałuję - znalazłam taki sam w secondhandzie, jak można się domyśleć cena była jeszcze bardziej korzystna;)


Sweter | Sweater H&M SH
Spodnie | Track trousers New Yorker
Torebka | Bag SH
Szpilki | Heels New Look SH

64 komentarze:

  1. Świetne połączenie! I kolorów i stylu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, ale piękna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka spodnie jak pieknie sie dopasowały <3 a pomarańcz ładnie rozwesela stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz ;-)

    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw. Szpili są śliczne. ;)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Gdyby tylko nie te spodnie...:)
      Ostatnio miałam na sobie naprawdę wszystko sh i byłam z siebie taka zadowolona haha!:D

      Usuń
  7. W sumie swietny zestaw :) szpilki z sh? nie wierze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, podobne spodnie widziałam w Tesco, zastanawiałam się nad nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tam deszcz, kiedy Ty tak pieknie wygladasz :) swietne szpilki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow ! Niesamowicie mi się podoba, genialny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw! Bardzo podoba mi się połączenie nieformalnych spodni z eleganckimi szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie genialne portki tutaj widzę, u Ciebie :) Też mi się marzyły takie w sportowym stylu. Dostrzegam, że Twoja garderoba posiada wiele rzeczy, które z chęcią bym widziała u siebie! ;)
    Ładne szpileczki, nie pomyślałam, że można znaleźć w SH takie cudeńka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny minimalistyczny zestaw, a pomarańcz idealnie ożywia ten zestaw :)
    Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. moje wymarzone spodnie ;P wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  15. miejska elegancja w najlepszym możliwym wydaniu:) spodnie i szpilki masz genialne<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Małe pytanko torebkę kupiłaś może od tego producenta? Widziałam podobne > http://www.keira.pl/torebki_damskie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie:) Firma z metki w środku 'accessories by wedins':)

      Usuń
  17. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Elixir Cosmeceuticals
    Botox Stavanger
    Fettsuging


    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam to nietypowe połączenie. Buty idealne.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz oko do lumpeksowych perełek :)
    świetne zestawienie !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne połączenie góry i spodni, te buciki śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz rewelacyjnie, oglądnęłam tę stylizację kilka razy i powiem Ci, że masz niesamowite wyczucie stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie to połączyłaś :) bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  24. moje pierwsze skojarzenie widząc pasek i neonowy pomarańcz: tor wyścigowy i luksusowe samochody. inspirowałaś się tym choć trochę czy umysł płata mi figle? :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah muszę Cie zasmucić, tym razem przeceniłaś granice moich inspiracyjnych zapatrywań:> Ale... jak tak teraz na to patrzę...:)

      Usuń
  25. You look stunning! I need those trousers.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie, świetne spodenki i torebka :) Fantastyczna fryzurka :) Ślicznotka ;) Pozdrawiam cieplutko kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Mimo deszczu świetna ostrość zdjęć:) Często tak mam, że coś mi się podoba w zwykłej sieciówce, a później wynajduję podobną rzecz w Secondhand. No Ok. zawsze jest fajniejsza i bardziej oryginalna, pewnie wiesz co mam na myśli:) Jeżeli chodzi o stylizację, to idealne połączenie sportowych spodni i szpilek: ) Co nie jest wcale taką prostą rzeczą, można bardzo łatwo przesadzić. Ale tutaj jest genialnie! Pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem!:) W tym przypadku to akurat dokładnie ten sam (no ok, mało prawdopodobne, że ten sam, ale TAKI SAM:), więc dodatkowo mnie to ucieszyło;)
      Dziękuję Ci serdecznie, pozdrawiam!

      Usuń
  28. Bardzo mi się podoba - szczególnie kolorystyka zestawu :-) Też szukałam fajnych spodni dresowych które można nosić do szpilek i w końcu zalzłam fajne w Vili :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz, super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. BARDZO FAJNY LOOK;)

    justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny, energetyczny zestaw!:) a spodnie jak dla mnie rewelacja!;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zestaw ! a spodnie piękne ;p

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. o jej !! jaka boska stylizacja!!! Ale masz poczucie gustu!:)))

    Obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne buty! :D

    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. genialny set kolory dobrze dobrane.dziękuję za spostrzegawczość.zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja, genialne buty:)


    Zapraszam na konkurs, do wygrania odżywka REVITALASH, stymulująca wzrost rzęs.
    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakochałam się w Twoich pomarańczowych szpilkach ;)!

    Ciekawy blog:)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeej jaki genialny zestaw ! ( w sumie jak każdy). Uwielbiam spodnie z lampasami. Przepiękne zdjęcia i ślicznie wyglądasz <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Twoją urodę :)
    A zestaw godny mistrzyni :)
    Wszystko super razem współgra :)
    Obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A w jakim programie obrabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      A różnie, z darmowych polecam photoscape i pixlr:)

      Usuń
  41. Bardzo podoba mi się połączenie sweterka z tymi spodniami, wygląda to na prawdę super pod względem kolorystyki i fasonu.Buty moim zdaniem są tak,a kropką nad "i" :) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowna uroda,idealne połaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny zestaw! Torebka pięknie komponuje się ze spodniami, a szpilki ze sweterkiem. Gdzie są takie sh?!! ;) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)
      W stolicy!:) Ale chyba wszędzie można trafić, rzadziej lub częściej, na jakąś 'perełkę':)

      Usuń
  44. inspirująco ;) mimo deszczu zdjęcia wyszły świetnie ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. rewelacyjnie!! Bardzo w moim guście :) Wszystko razem tak pięknie się komponuje, że wygląda, jakby było dla siebie stworzone :)

    OdpowiedzUsuń
  46. boski oufit! me; http://sislovefashion.blogspot.com/ goodbye#

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzięki tej stylizacji nogi wyglądają jak długie do nieba : ) Świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  48. really awesome style,You look absolutely gorgeous! Love your styled outfit

    nice party dresses

    OdpowiedzUsuń
  49. Widzę, że tak jak ja lubisz moknąć i nie uciekasz przed deszczem :)
    Bardzo ładnie wyglądasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Rewelacja! Zakochałam się w tej stylizacji! Wielkie wow!

    OdpowiedzUsuń